Groznica kupovine na Temuu zahvatila je građane Republike Srpske koji sve češće naručuju putem popularne platforme za onlajn kupovinu.
Do sada je pakete dostavljala uglavnom brza pošta, dok su se u ovaj proces sada uključile i “Pošte Srpske”.
Naime, sveprisutna kupovna groznica, podstaknuta sve većom ponudom i povoljnim uslovima onlajn kupovine, dovela je do značajnog porasta narudžbi među građanima Srpske.
Upravo zbog velikog broja paketa, do sada je najviše korištena usluga brze pošte “X express”, no, kako bi omogućili bržu i lakšu dostavu, “Pošte Srpske” odlučile su se uključiti u proces i proširiti svoje usluge, što građanima donosi nove opcije i, potencijalno, kraće vrijeme čekanja na naručene proizvode.
Iz “Pošta Srpske” za “Nezavisne novine” navode da su odnedavno počeli sa dostavom paketa sa Temu.
“Odnedavno smo postali jedan od dostavnih kanala za prenos pošiljaka sa internet platforme Temu i za dostavu navedenih pošiljaka ‘Pošte Srpske’ ne naplaćuju dostavu”, navode oni.
Kako navode, za period od proteklih 10 dana “Pošte Srpske” uspješno su uručile više od 13.000 pošiljaka sa Temua, što ukazuje na veliki interes građana za ovu uslugu.
“Iako je obim posla znatno porastao, ‘Pošte Srpske’ su efikasno organizovale rad kako bi se izbjegle gužve i obezbijedilo nesmetano poslovanje”, navode iz “Pošta Srpske”.
Kako navode, iz “X express” brze pošte za “Nezavisne novine”, Temu, globalna platforma za onlajn kupovinu, izazvala je veliki interes među korisnicima u Bosni i Hercegovini svojim širokim asortimanom, pristupačnim cijenama i besplatnom dostavom.
Kako navode, od trenutka kada su proizvodi sa Temua postali dostupni na lokalnom tržištu, “X express” je prva brza pošta kojoj je ukazano povjerenje da vrši pouzdanu i brzu dostavu ovih paketa na teritoriji BiH.
“Rast interesovanja za Temu u BiH donio je značajnu promjenu u obimu posla za ‘X express’, gdje je zabilježen rast od čak 20 odsto u broju isporuka na mjesečnom nivou. U svjetlu tako dinamičnog razvoja, kompanija je sprovela reorganizaciju svoje distributivne mreže, izvršila optimizaciju ruta, povećala kapacitet voznog parka i angažovala dodatni kadar kako bi osigurala efikasniji sistem dostave. Ovo je zahtijevalo posebnu koordinaciju timova i tehnološka unapređenja kako bi se sve pošiljke, bilo od postojećih klijenata ili novih kupaca sa Temu aplikacije, dostavljale u najkraćem mogućem roku”, navode iz “X expressa”.
Miodrag Jovanović, generalni direktor “X expressa”, ističe da je ulazak na tržište u saradnji sa Temu platformom bio prirodan korak, a posebno jer ih je motivisalo veliko interesovanje kupaca i povjerenje koje su im ukazali.
“Izazov je bio kako se brzo prilagoditi i osigurati rast, a istovremeno zadržati kvalitet usluge i posvećenost našim dugogodišnjim partnerima i klijentima”, kazao je Jovanović.
Kako navode, jednostavnost Temu aplikacije i pozitivno korisničko iskustvo dodatno su doprinijeli velikom interesovanju za ovu platformu.
“Korisnici cijene brzo pretraživanje, intuitivan proces kupovine i prilagodljivost koja omogućava ponovnu kupovinu bez komplikacija. Upravo ta dostupnost i povjerenje koje ‘X express’ ulaže u proces dostave donijeli su još veću sigurnost korisnicima koji se odlučuju na onlajn kupovinu”, navode iz ove kompanije.
Banjalučanka Slobodanka S. ističe da je bila pozitivno iznenađena pozivom iz “Pošte Srpske”, u kojem su joj javili da može da dođe po svoj paket, jer su joj, kako kaže, rekli da će dostava biti tek za nekoliko dana.
“Nazvali su me iz pošte da dođem po svoj paket. Očekivala sam da će stići brzom poštom, ali sam dobila poziv da se obratim pošti. Ubrzo mi je stigla i poruka na Viber od pošte. Lakše mi je kada znam gdje se paket nalazi, jer sam već nekoliko puta naručivala sa Temua”, kaže Slobodanka.