Kancelarija visokog predstavnika (OHR) namjerava uskoro reklamirati “važnost rješavanja državne imovine”, a za šta će potrošiti skoro 68.000 KM.
Na OHR-ovoj internetskoj stranici je kompanijama/agencijama već upućen poziv da dostave medijski plan za reklamiranje ovog pitanja.
Naveli su uslove poziva, a plan je da se reklame emituju i na tri javna servisa (BHT1, FTV i RTRS) te dvije privatne televizijske stanice (BN i Nova).
Naglasili su da svoje poruke već plasiraju na nekim od istaknutih televizijskih kuća, ali nisu precizirali na kojima, te da su spremni za promjenu izbora medija ako im se za to ponude argumentovani razlozi.
Osim toga, OHR-ov plan je da “važnost rješavanja državne imovine” reklamira i na Googleu, Facebooku, Instagramu i YouTubeu. Međutim, kako su ukazali, fokus treba biti na onima koji ne toliko redovno prate sadržaje koji se plasiraju preko mobitela ili računara, pa su tako manje izloženi reklamama na društvenim mrežama.
OHR-ove reklame će se emitovati od 1. jula do 31. augusta ove godine. Ostali uslovi spomenutog poziva su dostupni na ovom linku.
Republika Srpska je nedavno usvojila zakon prema kojem je nepokretna imovina u entitetskom vlasništvu. Probosnjacke stranke smatraju da samo Bosna i Hercegovina kao država može biti vlasnik te imovine, a ne niže administrativne jedinice. Ustavni sud Bosne i Hercegovine je spomenuti zakon RS-a početkom marta stavio van snage.
OHR je krajem prošlog mjeseca počeo raditi na pitanju državne imovine, formiravši radnu grupu stručnjaka. No, do danas nije objavio ko su članovi te radne grupe.