Na Međunarodnom aerodromu u Tuzli u završnoj fazi je realizacija tri značajna infrastrukturna projekta, koji će doprinijeti boljoj konkurentnosti te zračne luke. Jedan od njih je i izgradnja trećeg gatea, koji je bio i preduslov za progresivnije djelovanje avikompanije Wizz Air.
Izgradnja parkinga, atrija i trećeg gatea predstavljaju tri infrastrukturna projekta, čija realizacija traje duži vremenski period u okvirima Međunarodnog aerodroma u Tuzli. Oni su trenutno u završnoj fazi, a kako je potvrđeno za Klix.ba, sve bi trebalo biti okončano u naredna dva mjeseca.
“Objekat atrija i njegovo vanjsko uređenje je završeno te nam je sljedeća aktivnost tehnički prijem objekta jer smo imali određene korekcije koje smo morali izvršiti. Kada govorimo o parkingu za putnička vozila, asfaltiranje je završeno, kao i iscrtavanje parking mjesta, postavljene su naplatne rampe i ostala nam je takozvana odvodnja i spajanje na glavni kolektor”, kazao je za Klix.ba direktor Međunarodnog aerodroma u Tuzli Dževad Halilčević.
Treći gate je jedan od najkompleksnijh projekata koji se realizira u okviru tuzlanskog aerodroma, a trenutno se vrši postavljanje staklene fasade. Nakon toga će usljediti procedura tehničkog prijema objekta, koja podrazumijeva podnošenje zahtjeva nadležnoj komisiji, a koja potom određuje datum izlaska na teren.
“Nadam se da ćemo u narednih dva mjeseca imati funkcionalan treći gate, ali to ne zavisi od nas, već od nadležne komisije, zadužene za proceduru tehničkog prijema objekta. Kada se osvrnemo unazad, mogu reći da je ovaj projekat bio veoma izazovan jer su svi radovi izvođeni bez zatvaranja aerodroma. Izvođači radova su se prilagođavali našem radnom vremenu, imali su svega nekoliko sati za rad, nakon čega su se sklanjali sa radilišta do okončanja opsluge putnika i aviona”, pojašnjava nam Halilčević.
Treći gate će biti od velikog značaja za putnike, ali i aviokompanije koje vrše prijevoz putnika iz Tuzle, s obzirom da će sve procedure biti znatno jednostavnije.
“Gužve će biti smanjene, a istovremeno će se moći opsluživati četiri dolazna i isto toliko odlaznih letova. Također, treći gate će znatno unaprijediti našu pregovaračku poziciju s aviokompanijama te će stvoriti bolje uslove za putnike”, naglašava sagovornik portala Klix.ba.
Inače, strateški partner tuzlanskog aerodroma u ranijim godinama je bio Wizz Air, koji je izgradnju trećeg gatea postavio kao jedan od preduslova za dalje progresivnije djelovanje u toj zračnoj luci.
Prema nezvaničnim informacijama do kojih je došao Klix.ba, realiazcija ovog projekata još je jedan razlog više za moguće ponovno baziranje te aviokompanije u Tuzli, a koja je prošle godine zatvorila svoju tamošnju bazu te reducirala broj linija i sedmičnih operacija.
Kako smo ranije otkrili, Wizz Air upravo razmišlja o povratku na Međunarodni aerodrom u Tuzli na proljeće iduće godine, a nezvanične informacije pokazuju da su određene aktivnosti već poduzete u tom kontekstu.
S druge strane, upravo zatvaranje spomenute baze aerodromu je nametnulo velike probleme, ali ova godina je donijela djelimičmu stabilizaciju.
“Nakon zatvaranja Wizz Airove baze, nama se desio znatan pad broja operacija i putnika. U međuvremenu smo uspjeli privući dvije nove aviokompanije i to AJet te Pegasus koji lete po jednom sedmično ka Istanbulu. Dobra vijest za naše putnike je da AJet od 18. decembra uvodi još jedan let sedmično, što će biti dodatna prilika za njih”, dodaje Halilčević.
Shodno globalnom oporavku avio-tržišta, benefite osjeti i Međunarodni aerodrom u Tuzli, a konkretno Wizz Air na postojećim destinacijama povećava broj sedmičnih frekvencija, što je obećavajuće za naredni period.
U ovome trenutku putnici sa Međunarodnog aerodroma u Tuzli Wizz Airom mogu letjeti do aerodroma Basel-Mulhouse-Freiburg koji se nalazi na tromeđi Švicarske, Francuske i Njemačke, kao i u njemačke gradove Memmingen i Dortmund. Turske aviokompanije AJet i Pegasus iz Tuzle lete za Istanbul po jednom sedmično.