Jedan korisnik popularne aplikacije Temu nedavno je izazvao lavinu komentara na društvenim mrežama kada je njegova ćerka podelila neobičnu priču o kupovini proteze za zube.

Odlučio je da isproba povoljnu opciju sa Temu-a, privučen atraktivnim izgledom proteze na fotografijama i niskom cenom, ali, kada je paket stigao, usledilo je razočaranje. Proteza, iako estetski primamljiva, nije bila funkcionalna.

Ovo ga nije mnogo potreslo, s obzirom na to da je pristao da na šaljiv način zabeleži ono što mu je stiglo.

Međutim, ovaj incident pokrenuo je brojne diskusije o kvalitetu proizvoda kupljenih putem aplikacija za onlajn kupovinu, ali i o očekivanjima potrošača u eri masovne elektronske trgovine, piše Kurir.

Kako bi se razjasnila situacija, oglasio se i Temu tim sa zvaničnim saopštenjem. Iz kompanije su poručili sledeće:

“Temu-ov kanal korisničke podrške dostupan je 24/7, omogućavajući korisnicima da putem aplikacije ili veb-sajta prijave svoje zabrinutosti. Nudimo garanciju povrata novca u roku od 90 dana za probleme u vezi sa kvalitetom i podstičemo sve kupce da kontaktiraju sa našim timom za korisničku podršku kako bismo mogli da istražimo svaki pojedinačan slučaj”, navodi se u saopštenju.

I dok su neki korisnici pohvalili Temu za transparentnost i podršku, drugi su izrazili zabrinutost zbog mogućnosti kupovine proizvoda koji su estetski privlačni, ali ne ispunjavaju svoju osnovnu funkciju.

Stručnjaci za e-trgovinu ističu da je ovaj slučaj dobar podsetnik za sve potrošače da pažljivo čitaju opise proizvoda, recenzije drugih kupaca i uslove povrata pre nego što se odluče za kupovinu.

Share.
close