Inovativno rješenje za pakovanje više limenki donosi značajnu uštedu plastike i približava kompaniju cilju da do 2030. godine reciklira svu ambalažu koju koristi.
Zbirno pakovanje od četiri limenke Coca-Cole do sada se na tržištu moglo naći obmotano plastičnom folijom. Coca-Cola HBC Srbija, kao lider u svojoj kategoriji, uvela je na tržište inovativno i održivo rješenje, kartonski poklopac (KeelClip) koji drži više grupisanih limenki u jednom pakovanju, a koji će zamijeniti plastičnu foliju.
Na ovaj način, samo do kraja godine smanjiće se upotreba sedam tona plastike, a u narednih pet godina na ovaj način ćemo eliminisati upotrebu 144 tone plastike.
Kartonski poklopac radi na jednostavnom principu sklopivog mehanizma, sa kojim je moguće držati više limenki (multipak) odjednom na jednostavan, a opet društveno odgovoran način. Od maja mjeseca u inovativnom i održivom KeelClip pakovanju potrošači mogu kupiti pakovanja od četiri limenke Coca-Cola i Coca-Cola Zero, u većim marketima širom Srbije.
Coca-Cola HBC Srbija konstantno nastoji da primijeni inovativna i zanimljiva pakovanja, a koja u isto vrijeme imaju manji uticaj na životnu sredinu. Iz kompanije objašnjavaju da su inovaciju prvo uveli na najvećim brendovima, koji imaju i najveće učešće u prodaji.
“Čuvanje prirodnih resursa i rješavanje problema otpada ostaje ključno za našu kompaniju, a prelaskom na KeelClip pravimo još jedan značajan korak u tom pravcu. U okviru naše kategorije u industriji mi smo prva kompanija koja uvodi ovu inovaciju. Potrošači sada mogu da naprave još, ka prirodi odgovorniji, izbor pri kupovini. Očekujemo da će ih privući novo pakovanje Coca-Cole i Coca-Cola Zero multipak, koje je atraktivno, funkcionalno i doprinosi zaštiti prirode”, saopštila je Nataša Najdanović, direktor Lanca snabdijevanja u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.
KeelClip kartonski poklopac je praktičan i lak za nošenje, a kao karton je potpuno reciklabilna i biorazgradiva ambalaža.
Prelazak na ovo održivo pakovanje je još jedan korak u okviru ekološke strategije kompanije Coca-Cola, pod nazivom “Svet bez otpada”.
Cilj kompanije je da do 2030. pomogne da se prikupi i reciklira 100% limenki i boca koje stavlja na tržište. Istovremeno, kompanija planira da do 2025. primarno pakovanje svih proizvoda bude reciklabilno.
Do 2040. godine Coca-Cola HBC planira da postane ugljenično neutralna u cijelom lancu vrijednosti, prenosi RTS.