Najnoviji proizvođač automobila koji se pridružuje pokretu “ravnih logotipa” je Suzuki, koji je prvi put redizajnirao svoj amblem još od 2003. godine.
Amblem i dalje ima prepoznatljivu siluetu “S” koja se skoro uopšte nije menjala od 1958. godine. Ono što je novo jeste glatka, ravna površina sa nežnim konturama koje prate ivice. Sjajni hrom zamenjen je “visokosvetlucavim” srebrnim izgledom koji podseća na mat aluminijum, što je, kako Suzuki navodi, i ekološki prihvatljivije rešenje.
Dizajneri ističu da pojednostavljeni, dvodimenzionalni logotipi bolje funkcionišu na malim ekranima, gde danas većina ljudi dolazi u kontakt sa brendovima. S druge strane, kritičari tvrde da ovakva transformacija oduzima logotipu dubinu i fizičku prisutnost koju je nekada imao u “stvarnom svetu”.

Suzuki nije jedini koji je prihvatio ovaj trend. U poslednjih nekoliko godina isti put su sledili VW, Audi, Nissan, Mazda, BMW, Mini, Volvo, Kia, Opel, Renault, Peugeot, Aston Martin, Bentley i drugi.
Kompanija je potvrdila da je osveženi amblem deo šireg brend identiteta pod sloganom “By Your Side”. Novi dizajn će se prvi put pojaviti na koncept modelima koji će biti predstavljeni na sajmu Japan Mobility Show 30. oktobra.
Nakon toga, novi izgled će postepeno biti uveden u globalnu ponudu Suzukija. Pošto su proporcije amblema ostale iste, može se lako postaviti na rešetke i gepeke postojećih modela, bez čekanja na sledeći ciklus restajlinga. Najnoviji model u Suzuki portfoliju je SUV Victoris, namenjen indijskom tržištu.
Predsednik i generalni direktor Suzukija, Rošihiro Suzuki, objasnio je motivaciju iza redizajna.
“Novi amblem odražava našu posvećenost principu ‘stavljanja sebe u cipele kupca’, što je oduvek bila naša osnovna vrednost. Takođe pokazuje našu odlučnost da prihvatimo nove izazove u nadolazećoj eri. Pod sloganom ‘By Your Side’, nastavićemo da pružamo mobilnost koja je blisko povezana sa svakodnevnim životom, napredujući zajedno sa našim kupcima i doprinoseći ostvarivanju održive budućnosti”.
