Popularna platforma ne planira da promeni svoju dosadašnju praksu, prema navodima Adama Moserija, prvog čovjeka Instagrama.

Instagram ne planira da se fokusira na video sadržaj dugačkog formata, jer bi to moglo “da podrije ključni identitet platforme u procesu povezivanja ljudi sa prijateljima”, kaže šef Instagrama Adam Moseri.

Prema navodima Moserija, kratka forma je fokus platforme. Iako je tehnički moguće na fid kačiti Instagram video klipove duže od sat vremena, i Instagram jeste imao neke eksperimente sa dužim video klipovima preko IGTV-a (prije gašenja te aplikacije), kratka forma je ono gdje se kompanija pronalazi.

Moseri kaže da su dva glavna cilja Instagrama da pomogne korisnicima da se povežu sa prijateljima i im pomogne da istražuju svoja interesovanja uglavnom kroz formu kratkog videa. On kaže da su ta dva “posla” simbiotična, jer je moguće poslati video koji vam se sviđa prijatelju kome bi isti video takođe mogao da se svidi.

S druge strane, video dugog formata (video klipovi koji su duži od 10 minuta ili deluju više kao TV emisija) nisu u simbiozi sa Instagramom i dva gore istaknuta posla i zbog toga Instagram neće forsirati taj format, ističe Moseri.

Share.