Nemački proizvođač automobila predstavio je prvi model novog podbrenda: ID. UNYX.
Kao deo svoje strategije “U Kini, za Kinu”, Volkswagen pokušava da stabilizuje tržišni udeo u toj zemlji, koji je u opasnosti zbog frontalnog napada većeg broja kineskih brendova.
Nemački proizvođač automobila predstavio je prvi model novog Volkswagenovog podbrenda: ID. UNYX.
Novi brend i novi SUV dele ime, tako da će se električni kupe-SUV zvati ID. UNYX, kao i čitav novi podbrend automobila, koji će uskoro pratiti i nova vozila.
Volkswagen navodi da novi automobil ima “progresivan dizajn”, pametni interfejs čovek-mašina (HMI) sa personalizovanim 3D avatarom i domet od više od 600 kilometara.
ID. UNYX je namenjen kineskom tržištu i predstavlja najnoviju fazu u razvoju inteligentnih umreženih vozila nemačke kompanije.
Volkswagen uz novi model otvara i 40 prodavnica u 20 gradova u Kini, koje će nositi ime UNYX.
Planirano je proširenje palete modela novog podbrend ID. UNYX sa još četiri vozila u naredne tri godine pored novopredstavljenog automobila. Ovo će uključivati SUV kao i limuzine.
ID. UNYX je nastao u novom Volkswagenovom centru za inovacije i razvoj u Hefeju, u istočnoj Kini. Ova lokacija je fokusirana isključivo na razvoj najnovije generacije pametnih električnih vozila za lokalno tržište.
ID. UNYX se takođe proizvodi u Hefeju, jednoj od najnaprednijih fabrika električnih vozila VW grupe.
Automobil pokreće električni motor od 210 kW (286 KS), smešten na zadnjoj osovini.
Motor se napaja baterijom kapaciteta 77 kWh (neto), koja omogućava domet do 621 km.
Predviđena je i verzija sa pogonom na sve točkove sa dva elektromotora i 250 kW (340 KS).