Pretplatnička usluga Xbox Game Pass Ultimate poskupela je ove nedelje po drugi put u toku jedne godine, i to za čak 50%.

Time smo dobili i odgovor na pitanje da li je ovaj model dugoročno održiv za Microsoft kao jednu od najvećih tehnoloških kompanija na svetu. Odgovor glasi – nije, barem ne po dosadašnjim cenama.

Zašto je to tako? Analitičari i bivši zaposleni u Microsoftu objasnili su za Bloomberg pozadinu priče.

Jedan bivši radnik otkrio je da je Microsoft prošle godine izgubio oko 300 miliona dolara time što je Call of Duty: Black Ops 6 bio dostupan na Game Pass pretplati od prvog dana.

Dakle, Microsoft nije izgubio taj novac direktno, već se odrekao potencijalne zarade od prodaje igre, nadajući se da će to nadoknaditi povećanjem broja pretplatnika.

Prema podacima Microsofta, objava Call of Duty: Black Ops 6 donela je rekordan rast broja pretplatnika u roku od 24 sata od izlaska igre. Međutim, nisu objavljeni konkretni brojevi, a očigledno je da taj rast nije bio dovoljan.

Zanimljivo je i to da je Call of Duty: Black Ops 6 prošle godine bio najprodavanija igra u SAD-u i privukao najveći broj igrača u istoriji serijala, ali je najveću prodaju ostvario upravo na Sonyjevom PlayStation 5.

Share.
Exit mobile version